neděle 15. března 2009

Dočasné zkušební řešení

Zdravím všechny pozůstálé. Jsem rád, že mi neustále píše hromada lidí a naopak jsem velmi nerad, že nemám čas všem odpovídat, pak člověk vypadá, že si neváží lidí, kteří ho nějakým způsobem berou, potažmo respektujou. Nový web se vyrábí již několik let a asi se nikdy nevyrobí, jelikož všichni, co na něm dělají, mají hromadu práce na věcech, které jsou pro ně mnohem důležitější.

Nejsem moc zručnej v internetových aplikacích, včera jsem ale objevil blog a napadlo mi, že bych ho mohl využít k menšímu /dočasnému/ nahrazení stránek www.paranormalz.cz
Těší mě, že Vás zajímají moje názory na nové hiphopové "kauzy" aka trapně vyvolané mediální kachny určené k propagaci a prodeji černošského popu narapovaného v češtině...

Jdeme na to přátelé, doufám, že se zapojíte a dojde k nějaké komunikaci, udělejte to, protože mám několik obrovských trumfů v rukávu, které hned tak někdo nepochopí : )

1 komentář:

  1. Já myslím, že blog je víc než jen dobré řešení pro komunikaci se spříznenými dušemi. Vítej v mezi mé RSS ;)

    OdpovědětVymazat