neděle 15. března 2009

Syndrom Snopp R.I.P.

Psát tuhle zprávu je pro mě velmi těžký, přesně tak těžký, jako pro rodiče pohřeb svého dítěte. Když něčemu věnujete přes deset let svého života /a to doslova a do písmene/, kapelu plus všechny okolo ní bráníte a pomáháte všem zůčastněným, potažmo žijete jen tímhle, je pak úlet tohle napsat v několika minutách, ale to je život...
Gipsy se několikrát v médiích zřekl tohohle projektu a nejen jeho, dokonce i svých fans, což je pro mě velmi nepochopitelná věc, stejně jako to, že se z tohoto člověka stal někdo, koho já prostě nepoznávám. Chtěl jsem obnovit fungování kapely s novýma lidma, pak jsem si to ale rozmyslel, nemá to nejmenší smysl, navíc se totálně změnila doba a celá filozofie Syndromu tím vzala za své, dneska je prostě všechno úplně jinak, myslím, že chápete co tím myslím....
Ze všech sil se budu snažit co nejdřív zajistit nějakou alternativu. Není to ale otázka měsíce, potřebuju se pořádně dostat do produkce a tak nějak sám do sebe. Nechci přispět nějakou hrůzou, těch je tady na české hiphopové scéně až až.

1 komentář:

  1. hodně štěstí..syndrom byl jak hudebně, tak textově úplně jinde než celé scéna..a to myslim samozřejmě pozitivně:)

    OdpovědětVymazat