středa 6. května 2009

Beatz Beatz Beatz ...


Dneska začínám s tím, k čemu jsem tenhle blog potřeboval použít. Spousta lidí mi píše a potřebuje rady ohledně toho, jak se dělají beaty, co si mají koupit za vybavení apod. Nechci ze sebe dělat nějakýho znalce a už vůbec nemám potřebu někoho o něčem poučovat. V tvorbě se sám plácám jako ryba na suchu, jsem prostě člověk, kterej je mírně řečeno "méně chápající": )
Hodně se téhle oblasti ale věnuju, sleduju ji a hlavně ji miluju. V poslední době se mi povedlo udělat pár docela obstojných beatz, až si budu s nima naprosto jist, tak je někde zveřejním. To jsem ale mírně odbočil. Lidi se ptají, já rád odpovídám, většinou je to ale pořád to samé téma , takže to chci dělat tak, že si seřadim všechny otázky a postupně je zpracuju. Jo a ještě jedna věc, nepište provařeným jménům o rady a neposílejte jim svoje beaty na zhodnocení, nemají na Vás čas, páč rapbizz je časově velmi náročnej a čím méně je v něm lidí, tím víc se dá urvat : )

2 komentáře:

  1. Tak ten konec me mozna trosku zklamal Smogu, nerekl bych ze kazdej si jede na tu svou, a pokud opravdu nema cas nemusi nutne premyslet stylem, "to bych byl blazen kdybych nekomu poradil".. kdy budes zverejnovat nejaky ukazky tech beatu? Docela me to zajima, tesim se na to!

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak co se tyce ty urovne, me se dnesni hip hop libi a posloucham ho casto, stejne jako SS, je to jinej level.. a nerozlisuju na low ci high.. kdybys mel poradny penize z toho co delas, mozna by sis z toho pak uz delal prdel jako oni, my, ktery to chapem se tomu smejem a celkove nas to bavi.. kazdopadne dobre chapu ze je z toho citit nejaka arogance a vsechno to, co kritizujes. Ja bych to ale zbytecne neodsuzoval, to mas neco jako dechovka..a elektronika, stary casy jsou davno pryc a mozny bysme vsichni meli zacit delat neco co nas obohati, pridat tomu co delame proste novej rozmer. Rad o takovejch vecech filozofuju a taky bych od tebe chtel slyset nazor na tohle - zaklad hip hopu je podle me amerika, neznam negry co rapujou o tom jak sviti slunce a zpivaj ptacci, je to o ulici. Pak bych treba SS hodil uplne mimo zanr hip hopu(s velkou nadsazkou).. chapu te kazdopadne ve vecech ohledne mcs, je dost tezky najit spolecnou filozii, jen by to mozna melo prestat byt jen o tom "dobrym", co se ma nebo nema.. protoze ulici mame vsichni hned za svejma dverma od bytu:)))) ... a jasne.. lidi nebavi premejslet, chtej se u ty hudby uvolni, ja jsem pro kombinaci a kompromis. Sleduju SS fakt dlouho(tenkrat jsem Vam mel delat redesign webu-byl silenej:). Preju Ti hodne stesti!

    OdpovědětVymazat