čtvrtek 28. května 2009

Hypnóza - naprostá bomba !!!

Dneska jsem po několikáté dal Hypnózu a díky ní jsem se znova dostal sám "do sebe". Všechno začalo tím, že jsem se cítil opravdu velmi špatně. Z mejch nejlepších přátel , na které jsem nikdy nedal dopustit se stali parchanti, kteří mi místo vděku, začali ubližovat. Jsem poměrně dost EMO, takže tohle dost blbě zvládám. Řikal jsem si, že je čas na psychiatra, tak jsem projel net, kouknul na ceny a rázem jsem tenhle nápad zamítl. Pak jsem se zamyslel, pokaždý, když tohle udělám, tak mi přilítne myšlenka, která pořeší situaci. Bylo jasno: nechám se hypnotizovat. Zase jsem vlezl na internet a kouknul na lidi, co tohle provádí. Ihned mě zaujala stránka Jany Vetešníkové - Winkler. Tahle paní má za sebou hromady dalších věcí, jako je třeba Reiki. Totok jsem podstoupil taky, takže bylo jasno. Z prvního sezení jsem byl naprosto nadšen, povedlo se mi vytěsnit několik velmi nepříjemných vzpomínek z dětství. Pokračuju v tom dál, tyhle věci miluju. Rád bych popsal všechny věci, nějak mi to ale nejde, kopíruju tudíž informační článek a link na Janu. Otázky směřujte do diskuze...

http://www.janavet-hypnoza.cz/

Hypnóza/trans je přirozený mezistav, do kterého se každý člověk dostane několikrát za den. Když se tyto krátké chvilky našeho mezistavu sečtou, je každý normálně fungující člověk v hypnóze zhruba hodinu a půl denně.

Tento mezistav je nejen normální, ale v našem životě plném stresů i velice užitečný. Každý z nás několikrát zažil, že se díváme na televizi a ani nevíme, jaký program běží a nebo že už je tam nový pořad. Mnohým z nás se už také nejednou přihodilo, že při čtení knížky najednou zjistíme, že nevíme, co jsme četli. Nebo se při jízdě vlakem, autobusem, dokonce i při řízení auta dostaneme, aniž o to usilujeme, do zvláštního transu.

Jednoduše řečeno hypnóza je to, čemu se lidově říká „koukání do blba“.

Hypnóza je trans, do kterého se často každý den dostáváme.

Hypnóza je výraz řeckého původu a trans je slovo francouzské, ale vyjadřují tentýž mezistav.

V tomto mezistavu se uvolníme jak fyzicky, tak mentálně, a proto se hypnóza úspěšně používá rovněž jako léčitelská metoda. V tomto uvolněném stavu dosáhneme přímého kontaktu s naším podvědomím, kde máme uloženy všechny odpovědi na naše otázky a všechny předpoklady k spokojenému životu.

Naše podvědomí je zásadně chytřejší než my sami. To ví, co je pro nás nejlepší. Je naše originální, neopakovatelné JÁ. Je dobré si uvědomit, že to je naše podvědomí, které „zařídí“, aby naše oči mrkaly, a tím je udržuje vlhké. Je to podvědomí, které automaticky co nejúčinněji pohybuje nohama, když chodíme nebo jezdíme na kole. Naše podvědomí pracuje i v noci v podobě snění.

Není žádným tajemstvím, že máme svou vědomou a podvědomou stranu myšlení. Dnes už se ví, jak tyto dvě strany fungují. Například koukáme-li se do výkladní skříně obchodu, naše vědomí zaregistruje +7 –2 (tzn. max. 9) jednotek najednou, ale naše podvědomí v téže výloze za tentýž čas zaregistruje 4,5 milionu jednotek. Dnes už taky víme, že využíváme jenom 3—4 % svých předpokladů. Naše vědomí je analytické, matematické, posuzující, má krátkou paměť, zatímco podvědomé myšlení je kreativní, otevřené všemu novému, zvídavé, a hlavně si vše pamatuje. Pamatuje si každý zvuk, zápach, každý zážitek, ale nemá také žádné zábrany, podvědomí je přirozené. Našemu podvědomí se říká „biologický harddisk“.

Proto se hypnóza používá jako léčebná metoda, při níž se rychle odstraní bloky, které nám brání v tom, abychom žili vyrovnaný život plný radosti a byli šťastni sami se sebou.

Ještě je třeba podotknout, že při hypnóze NELZE donutit NIKOHO k ničemu, co není v souladu s jeho přesvědčením, a že nelze nikoho přinutit k hypnóze. To vše se může dít jenom v hollywoodských filmech sloužících pro naši zábavu, nikde jinde.

99 % klientů si pamatuje vše, co se s nimi dělo v tomto uvolněném stavu, kterému se říká hypnóza.

3 komentáře: