sobota 2. května 2009

Můj rap, můj problém....

Opravdu nechápu, jak se někomu může líbit můj pokus o rap. V diskuzi na to znovu narazil snakeeater. Člověka zahřeje u srdce, když ho někdo chválí, já jsem ale dost velkej kritik sám sebe, takže i kdybych chtěl, tak fakt si nemyslím, že moje pokusy za něco stáli. Je pravda, že jsem párkrát překvapil sám sebe, ale mockrát to nebylo, navíc mám v současný době problém s astmatem. Mám velkej sen. Je o tom, sám si vyprodukovat beatz, napsat texty a dát to, udělat něco /album/, do kterýho otisknu sám sebe + moje vidění světa. Všechny sny jsem si zatím splnil, takže na tenhle taky určitě dojde. Doufám, že se mi co nejdřív povede oživit myšlenku Syndromu Snopp, samozřejmě pod jiným jménem a najít pár dobrých a otevřených lidí, co mi s tím pomůžou. Miluju teamovou práci, nerad dělám sám a začínám mít dost velkej hlad po vydávání desek, koncertování a všech těchle věcech, co člověka ženou k nějaké aktivitě....

6 komentářů:

  1. a jo, klidne se sam kritizuj, ale jak rikam, ten rap za neco stal a rozhodne se hodil k celkovymu nadechu syndromu snopp. viz track apokalypsa, tam se ten rap proste hodi a me se to vzdycky bude libit. astma, to je problem, a v takovem pripade asi nema cenu se do toho nutit, ale chci, abys vedel, ze to proste za neco stalo. tak hodne uspechu, snad si splnis vsechny sny, ktery zatim splneny nebyly. mej se

    OdpovědětVymazat
  2. Syndrom je sice pod drnem, ale je čas jít dál. Odstartuj prostě něco novýho, začni novej projekt a jdi za svým snem o paranormalní muzice, která má myšlenku!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně se Vaše odpovědi čtou a já za ně děkuju, ono to ale není tak jednoduchý, páč si myslím, že to chce silnou kapelu, která bude mít co říct, nějak tady žádnou nevidím, nejdřív musím uhnat nějaký lidi, co mají co říct a to je sakra těžká věc... Každopádně díky !!!

    OdpovědětVymazat
  4. peace bro:) pozeram ze blog ide na plnu paru
    diggin forever
    TRCassovia

    OdpovědětVymazat
  5. Najít ty správný lidi a udělat supersilnej tým je prostě potřeba. A čím dřív, tím líp.
    Co takhle odstartovat nějakej širší nezávislej projekt, ve kterém by se mohli zapojit různí MC's do tvoření tracků ve stylu Syndromu a jeho filosofie, nebo něco na ten způsob? Je zkrátka nutný, aby se něco dělo a věci nezůstávaly na mrtvym bodě.
    Hodně štěstí v další práci.

    OdpovědětVymazat
  6. TRC: Ahoj, rad Te zase vidim, zatim je to velmi dietni, ale treba z toho neco bude : )

    Kamil Princ: Souhlas se vsim, co rikas, pruser je, kdyz je na to clovek sam, prijde z prace, nebo z Djingu a nema na nic pomysleni. Dalsi vec je ta, ze jednoduse nejsou lidi, dnesni "leaders" hip hopu nasadili korunu, je to opravdu velkej pruser, kterej uz zacina i na Slovensku...

    OdpovědětVymazat